• İade etmek istediğin ürün/ürünleri faturasıyla birlikte iade etmelisin. İçinde fatura bilgisi bulunmayan iade paketleri için iade süreci uzayabilir. İadeni hızlıca gerçekleştirebilmemiz için faturanı iade paketinin içinde göndermeyi unutmayın.
• Kullanılmamış ürünler için 7 gün içerisinde cayma hakkını kullanabilirsin. Bu süre ürünün sana teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Ürünün teslimine kadar olan süre içerisinde de cayma hakkını kullanabilirsin. Cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiğin tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünü geri göndermen gerekir.
• İade etmek istediğin ürün/ürünler; kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ve faturası ile eksiksiz ve hasarsız olarak paketlemelisin.
• Paketin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu vb.) olması durumunda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturarak siparişini iade edebilirsin. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur. Hatalı ürünleri ilgili tutanak eşliğinde kargo görevlisine teslim ederek iade talebinde bulunabilirsin.
• Ürün iadesi yaptığın zaman “ürün inceleme” biriminden kabul onayı alındıktan sonra, para iadesi işlemi sipariş ödemesinde kullandığın kartına gerçekleştirilir. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.
• Mubago’ dan satın alacağın ürünler; anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile adresine gönderilecektir. İade etmek istediğin ürünleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarının kendilerine ait iade kodu ile göndermelisin.
İade Süreci
• “Hesabım” sayfasının “Siparişler” bölümüne tıklayarak sipariş detaylarına git.
• İade etmek istediğin üründe yer alan “Kolay İade Talebi” butonuna tıklayarak adımları takip et.
• Sana verilen anlaşmalı Kargo iade kodu ile ürünlerini ücretsiz olarak iade edebilirsin.
# Giriş yapmadan “Misafir Üye” olarak sipariş verdiysen iade etmek istediğin ürünleri sipariş oluşturduğun satıcının anlaşmalı olduğu kargo şirketi ve kargo kodu ile ücretsiz olarak iade edebilirsin.
İade etmek istediğin ürün/ürünleri faturasıyla birlikte iade etmelisin. İçinde fatura bilgisi bulunmayan iade paketleri için iade süreci uzayabilir. İadeni hızlıca gerçekleştirebilmemiz için faturanı iade paketinin içinde göndermeyi unutma.
Mubago’ nun anlaşmalı olduğu kargo firmalarına ait iade edebilmeniz için sistemde oluşturduğunuz iade talebinize ait "iade kodu" tarafımızca size iletilecek olup, ürünün ayıplı olması durumunda müşteri tarafından kargo ücretsiz olarak iade edilebilir bunun dışındaki .
Bunun dışındaki iade nedenleri ile iade edilmek istenen ürün müşterinin kargo masraflarını ödemesi ile belirtilen adrese yapılmalıdır.
E-ticaret şartları; 23 Ağustos 2022 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan "Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasında Dair Yönetmelik " ile yapılan ve 1 Ekim 2022 de yürürlülüğe giren yönetmeliğe göre belirlenmiştir.
İade Şartları
• Mesafeli Satış Yönetmeliği kapsamında öngörülen durumları sınırlamamak kaydı ile aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz:
a) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler.
b) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler.
• Hijyen kuralları gereği iç çamaşırları, maske, burun tıkacı, suluk gibi ürünlerde iade işlemi yapılmamaktadır. Bra, bikini üstü, bikini altı, erkek mayo, kulaklık, ayakkabı bakım ürünü, çorap, güneş gözlüğü, saat, takı ve aksesuarlarda iade işlemi yapılabilmesi için;
- Kullanılmamış
- Etiketi sökülmemiş
- Emniyet bandı açılmamış
- Zarar görmemiş olması gerekir.
• Üretimden itibaren tüm ürünlerin orijinalliğini esas alan barkod tanımlamaları sağlanmaktadır. Bu nedenle iade ürünlerin barkodlarından orijinalliği tespit edilebilmektedir.
• Sipariş defolu ya da yanlış ürün olarak gelirse, sitemizdeki BİZE ULAŞIN bölümünden müşteri hizmetlerimize veya çağrı merkezimize ulaşarak durumu bildirebilirsin. İlgili sipariş numarası tespit edilir ve defolu ürüne ait görsel talep edilir. Görsel sonrasında iade için yönlendirme yapılır.
İptal Politikası
• Mubago’ dan almış olduğunuz ürünler için iptal taleplerini sırasıyla Hesabım > Siparişler sayfasından gerçekleştirebilirsin. Bunun için siparişler sayfasından ilgili siparişinde yer alan ürünü bulup “Kolay İptal Talebi” butonuna tıklayarak adımları takip edebilirsin.
• Diğer satıcı firmalar ait ürünler için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek iptal taleplerini iletebilirsin.
• Siparişindeki ürünün hazırlık aşamasında faturası kesilmişse veya kargo sürecindeyse iptal edilemez, ancak bu durum iade hakkının kullanımına engel teşkil etmemektedir. Satın aldığın ürün/ürünler tarafına ulaştıktan sonra satıcı firmanın anlaşmalı olduğu kargo firmasına ait iade kodu ile ücretsiz olarak iade edebilirsin.
İade Depo Adresi: Cevatpaşa Mahallesi, Utku Sokak, No:20 D:4 34035 Bayrampaşa- İstanbul